.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد. روسیه راه آهن رشت به آستارا را جدی‌تر بگیرد / میزان تجارت فعلی اصلاً راضی کننده نیست
شمال نیوز : رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: انتظار می رود کشورهای واسطه بین ایران و روسیه مانع تراشی نکنند و در حالت عادی هم ارتباطات میان ایران و روسیه باید چشمگیر باشد.(ادامه)
شمال نیوز: نساجی دیشب با یک شکست خانگی، هوادارانش را برای خروج از منطقه سقوط را ناامیدتر کرد. نساجی در لبه پرتگاه سقوط؛ بازی‌های باقی مانده این تیم سخت است
شمال نیوز: نساجی دیشب با یک شکست خانگی، هوادارانش را برای خروج از منطقه سقوط را ناامیدتر کرد.(ادامه)
نساجی صفر - یک ملوان؛ قوهای سفید سه امتیاز دربی شمال را کسب کردند
دربی حساس فوتبال شمال ایران بین تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد بر خلاف جریان بازی و با از دست دادن موقعیت‌های متعدد توسط بازیکنان نساجی با برد قوهای سفید پایان یافت تا الهامی و بازیکنانش یک گام دیگر به سقوط از لیگ برتر نزدیک‌تر شوند.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد. نتایج انتخابات مجلس دوازدهم
سخنگوی ستاد انتخابات نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در تهران و شهرستان‌ها را اعلام کرد.(ادامه)
معاون اداره کل ارشاد گیلان گفت: پیکر مرحوم محمدتقی بارور، شاعر اهل بندر انزلی طبق وصیتش به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است. اهدای کالبد شاعر گیلانی به دانشگاه علوم پزشکی
معاون اداره کل ارشاد گیلان گفت: پیکر مرحوم محمدتقی بارور، شاعر اهل بندر انزلی طبق وصیتش به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است.(ادامه)
صلاحیت برخی نمایندگان فعلی و ادوار در بررسی اخیر شورای نگهبان برای انتخابات اسفندماه مشخص شده است.

کدام نمایندگان فعلی و ادوار مجلس تایید یا رد صلاحیت شده‌اند؟
صلاحیت برخی نمایندگان فعلی و ادوار در بررسی اخیر شورای نگهبان برای انتخابات اسفندماه مشخص شده است. (ادامه)
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از  عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است،  ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد .... تبعاتِ ادامه پس‌روی آب دریای خزر بر زیرساخت‌های بندری استان های شمالی / چالش بزرگ خزر !
شمال نیوز : حقیقت تلخ و ویرانگری که به‌زودی مدیران را از خواب بیدار خواهد کرد و خواب آرام همه ما را آشفته، این است اگر پس‌روی آب دریای خزر که یکی از عوارض گرمایش جهانی است و طی یک دهه اخیر نیز شدت گرفته است، ادامه یابد، بسیاری از زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل دریایی ما را بلااستفاده خواهد کرد ....(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
شمال نیوز: مهمترین اسامی تأیید و رد صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس در گیلان مشخص شد. اسامی داوطلبان تاییدصلاحیت شده در گیلان مشخص شد
شمال نیوز: مهمترین اسامی تأیید و رد صلاحیت‌شدگان انتخابات مجلس در گیلان مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
سبقت ملوان از سپاهان و پرسپولیس با شکست هوادار
هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی ملوان در خانه هوادار و شکست خانگی مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان پیگیری شد.(ادامه)
سپاهان در یک روز تلخ هم حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا را علیه اش دریافت کرد و هم به ملوان در خانه باخت. رفتار حرفه ای مورایس در لیگ برتر
سپاهان در یک روز تلخ هم حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا را علیه اش دریافت کرد و هم به ملوان در خانه باخت.(ادامه)
پارک جنگلی سراوان رشت، یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق جنگلی گیلان است که چشم‌اندازهای طبیعی بسیار زیبا و سحرانگیزی دارد. این پارک جنگلی یکی از بزرگ‌ترین جنگل‌های رشت است و البته بزرگ‌ترین پارک جنگلی نزدیک بندر انزلی هم هست. البته آزولا که نوعی سرخس آبزی کوچک است، سطح تمام دریاچه سراوان را گرفته است. تصاویر جالب از سراوان؛ «گیلان کوچک»(خبر)
پارک جنگلی سراوان رشت، یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق جنگلی گیلان است که چشم‌اندازهای طبیعی بسیار زیبا و سحرانگیزی دارد. این پارک جنگلی یکی از بزرگ‌ترین جنگل‌های رشت است و البته بزرگ‌ترین پارک جنگلی نزدیک بندر انزلی هم هست. البته آزولا که نوعی سرخس آبزی کوچک است، سطح تمام دریاچه سراوان را گرفته است.(ادامه)
فیلم / تصاویر مرگ دردناک مامور اداره برق انزلی به دلیل نداشتن تجهیزات مناسب!
تصاویری تلخ از مرگ دردناک مامور اداره برق به دلیل نداشتن تجهیزات مناسب در بندر انزلی منتشر شده است.(ادامه)
فیلم / تصاویر مرگ دردناک مامور اداره برق انزلی به دلیل نداشتن تجهیزات مناسب!
تصاویری تلخ از مرگ دردناک مامور اداره برق به دلیل نداشتن تجهیزات مناسب در بندر انزلی منتشر شده است.(ادامه)
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود! مازندران قربانی کج اندیشی ها در ایجاد منطقه آزاد تجاری
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود!(ادامه)
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد که سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس، به میدان می‌رود. تلاش سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول؛ ملوان دوباره به داد پرسپولیس می‌رسد؟!
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد که سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس، به میدان می‌رود.(ادامه)
پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان عنوان شد باشگاه پرسپولیس از یک بازیکن تیم اصفهانی شکایت کرده است. شکایت پرسپولیس از مدافع شمالی سپاهان؛ نتیجه بازی برمی‌گردد؟
پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان عنوان شد باشگاه پرسپولیس از یک بازیکن تیم اصفهانی شکایت کرده است.(ادامه)
موج سواران ساحل نوشهر و ساوانا بهشهر سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را با پیروزی شروع کردند. پیروزی تیم‌های مازندرانی در آغاز لیگ برتر والیبال ساحلی
موج سواران ساحل نوشهر و ساوانا بهشهر سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را با پیروزی شروع کردند.(ادامه)

رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با استقبال استاندار و رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان وارد رشت شد. رئیس مجلس شورای اسلامی وارد رشت شد
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با استقبال استاندار و رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان وارد رشت شد.(ادامه)
معاون حقوقی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: پرونده مرحوم "مهران سماک" از طریق دادسرای نظامی گیلان در مرحله رسیدگی است. رسیدگی پرونده مرحوم "مهران سماک" از طریق دادسرای نظامی گیلان
معاون حقوقی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: پرونده مرحوم "مهران سماک" از طریق دادسرای نظامی گیلان در مرحله رسیدگی است.(ادامه)
نساجی قو‌های سپید انزلی را شکار کرد
نساجی قائمشهر در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان کشور، از سد ملوان بندر انزلی گذشت.(ادامه)
فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان می‌گوید مهران سماک بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای فوت کرده است. وی افزود: به محض وقوع این حادثه مشکوک پرونده قضایی برای رسیدگی به موضوع تشکیل شده و دادستان بندر انزلی در حال رسیدگی به پرونده است. دادستان رشت: مهران سماک با گلوله ساچمه‌ای فوت کرده است
فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان می‌گوید مهران سماک بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای فوت کرده است. وی افزود: به محض وقوع این حادثه مشکوک پرونده قضایی برای رسیدگی به موضوع تشکیل شده و دادستان بندر انزلی در حال رسیدگی به پرونده است.(ادامه)
عنوان سوم محمودآباد در لیگ ملی بسکتبال ۳ نفره
هفته دوم لیگ برتر بسکتبال سه نفره با عنوان سومی کوچین محمودآباد به پایان رسید.(ادامه)
شمال نیوز: برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد. تاریخ دربی مشخص شد
شمال نیوز: برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.(ادامه)
آبی‌ها تاکنون در دیدارهای خارج از خانه توانسته‌اند ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان را شکست بدهند و تنها مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدند. برد استقلال مقابل هوادار بدون هوادار!
آبی‌ها تاکنون در دیدارهای خارج از خانه توانسته‌اند ملوان بندر انزلی، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان را شکست بدهند و تنها مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی رسیدند.(ادامه)
استان مازندران در کنار بزرگترین دریاچه جهان یعنی دریای خزر واقع شده است. دریای خزر با ۱۱۴ گونه و ۱۴ نژاد از انواع ماهیان ارزشمند نقش ارزنده‌ای در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور داشته است. صید پره یا تورگستر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های صید ماهیان استخوانی در حاشیه جنوبی دریای خزر است که قدمتی چند صد ساله دارد. بنابر بعضی از شواهد این نوع ماهیگیری از شهرستان بندر انزلی ابداع و به تدریج در مناطق دیگر حاشیه جنوبی دریای خزر رواج یافته‌است. در استان مازندران ۵۴ تعاونی و حدود ۴ هزار نفر به صید و صیادی مشغول هستند. صیادان ابتدای فصل، صید ماهی‌های کفال و در انتهای فصل بیشتر ماهی‌های سفید صید می‌کنند. آلودگی آبها، سد سازی‌های متعدد بروی رودخانه‌هایی منتهی به دریا که مسیر حرکت ماهی از رودخانه به دریا و همچنین از دریا به رودخانه را مسدود کرده است موجب کاهش تخم ریزی و تکثیر ماهی شده است و به تبع آن کاهش میزان صید را در پی دارد و اگر به همین منوال ادامه پیدا کند شاید در سال‌های آینده دریای خزری بدون ماهی را شاهد باشیم تصاویر: صید ماهی در مازندران(خبر)
استان مازندران در کنار بزرگترین دریاچه جهان یعنی دریای خزر واقع شده است. دریای خزر با ۱۱۴ گونه و ۱۴ نژاد از انواع ماهیان ارزشمند نقش ارزنده‌ای در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور داشته است. صید پره یا تورگستر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های صید ماهیان استخوانی در حاشیه جنوبی دریای خزر است که قدمتی چند صد ساله دارد. بنابر بعضی از شواهد این نوع ماهیگیری از شهرستان بندر انزلی ابداع و به تدریج در مناطق دیگر حاشیه جنوبی دریای خزر رواج یافته‌است. در استان مازندران ۵۴ تعاونی و حدود ۴ هزار نفر به صید و صیادی مشغول هستند. صیادان ابتدای فصل، صید ماهی‌های کفال و در انتهای فصل بیشتر ماهی‌های سفید صید می‌کنند. آلودگی آبها، سد سازی‌های متعدد بروی رودخانه‌هایی منتهی به دریا که مسیر حرکت ماهی از رودخانه به دریا و همچنین از دریا به رودخانه را مسدود کرده است موجب کاهش تخم ریزی و تکثیر ماهی شده است و به تبع آن کاهش میزان صید را در پی دارد و اگر به همین منوال ادامه پیدا کند شاید در سال‌های آینده دریای خزری بدون ماهی را شاهد باشیم(ادامه)
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اعتقاد دارد داوران باعث جنجالی شدن مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس شده‌اند. حرف‌های عجیب مازیار زارع بعد از جنجال دیدار مقابل پرسپولیس
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اعتقاد دارد داوران باعث جنجالی شدن مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس شده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، گفت: آب دریای خزر سالانه به شکل متوسط ۲۰ سانتی متر کاهش می یابد و این یک زنگ خطر برای بنادر شمال کشور است. زنگ خطر؛ کاهش ۲۰ سانتی متری آب خزر در سال !
شمال نیوز : عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، گفت: آب دریای خزر سالانه به شکل متوسط ۲۰ سانتی متر کاهش می یابد و این یک زنگ خطر برای بنادر شمال کشور است.(ادامه)
شمالی‌ها لیگ همچنان بدون پیروزی!
هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز (سه‌شنبه) با انجام دو دیدار همزمان آغاز شد .(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.